*Bạn đang ở web phiên bản desktop. Quay lại phiên bản dành cho mobilex

Gangstafied (Album Version (Explicit))

-

Ja Rule

0
Sorry, this content is currently not available in your country due to its copyright restriction.
You can choose other content. Thanks for your understanding.
Vui lòng đăng nhập trước khi thêm vào playlist!

Soạn: CAI [tên bài hát] gởi 8336 (3000đ) để được hướng dẫn làm nhạc chờ cho ĐTDĐ.
Thêm bài hát vào playlist thành công

Thêm bài hát này vào danh sách Playlist

Bài hát gangstafied (album version (explicit)) do ca sĩ Ja Rule thuộc thể loại Pop. Tìm loi bai hat gangstafied (album version (explicit)) - Ja Rule ngay trên Nhaccuatui. Nghe bài hát Gangstafied (Album Version (Explicit)) chất lượng cao 320 kbps lossless miễn phí.
Ca khúc Gangstafied (Album Version (Explicit)) do ca sĩ Ja Rule thể hiện, thuộc thể loại Pop. Các bạn có thể nghe, download (tải nhạc) bài hát gangstafied (album version (explicit)) mp3, playlist/album, MV/Video gangstafied (album version (explicit)) miễn phí tại NhacCuaTui.com.

Lời bài hát: Gangstafied (Album Version (Explicit))

Lời đăng bởi: amerjcan

(feat. Caddillac Tah, Chink Santana, Ja Rule, Ronnie Bump)
Hey Gotti, Hey Chuck
How the ƒuck we gon' keep droppin this fire on these niggaz?
Know what I'm saying we killin' 'em on the radio
Then we jump off onto this gangsta sh!t
Bless our niggaz on the block
Could bring it however, you know what I'm sayin'?
However they want it
I don't think these niggaz understand we still don't give a ƒuck
Know what I'm talkin' about?
[Chorus]
Niggaz want the drama?
They can get it 'cause we soilders and we ridin' 'till we die
Straight gangstafied y'all, betta reconize
Sent the clique to ƒuck
We be pushin over b!tches 'bout they motherƒuckin buisness
And we gon' be thuggin it fo' life
You could see it in their eyes, dog they never lie
Sent the clique to ƒuck
[Caddillac Tah]
Yeah, yo
Niggaz trying to take us off our crime
We back for the first time, like luga
Chrisin' nigga listen we holdin rugaz
You be wavin them pee shootas
We be blowin the sticky buda, to cancel sh!t I ain't new to niggaz
Better gaurd your madula, when I spit I'm hittin a shoota
And used ta, The drag
So I keep the hammer tucked under the mitchell and ness
To clips in the vest, leavin yo' family stressed
Yeah I'm a son of a basterd
Gun playin I masterd, and way above the average
Swiffin' and cash is hate day(Hands up!)
Go on the floor nigga it's pay day, you know the prosedure
Her animal and holdin heat it toatin the refer
Rollin off the purple people eating the farari madinas
Push the red line, Nigga for that bread I grind
And each and everytime, I catch a nigga slippin' I'm gon' get him
So stay on yo' P's, We gangstafied G's
And thanks to I.G we flyin at hot speed
[Chorus]
[Ronnie Bumps]
I'm the reason you wake up and cry(It's on nigga)
I'ma be 'till you crawl up and die(hold on nigga)
For the first time I feelin my light(it's on nigga)
We movin weight if the price is right(hold on nigga)
Gotta tell 'em they ain't talkin, for them niggaz who creepin'
Gotta tangle in the walkin', You either dead when you sleepin'(Tie 'em up!)
Gimme a minute you be ??? Huggin the clip
You wishin it wasnt a day like this(I wonder why)
Ii be in yo' crib bangin yo' b!tch(I love to fly)
Let her give you head and sh!t
When you done give her back I got some breads to get
That's yo' b!tch, but my hoe, you owe me dough
I P-I-M-P, Ridiculous my nigga
My guns stay empty, they sick of this nigga
I ran threw the game, Shots wit no name, Blocks wit gun play
Like we're on cocaine Nigga!
[Chorus]
[Ja Rule]
For the life of me, I can't see why niggaz run on the gaurd
It's unrighticously hard, and foolish like Shawn
But I know, niggaz is scared of the kid it's cool
If you don't know by now niggaz the name is Rule
I put it on yea fake fashion and pump motherƒuckers
'Cause I'm always on time, especially when I caught a quarter past nine
Iin the mornin nigga, Catch you yawnin nigga, It's murda my nigga
ƒuck 'em 'cause these b!tches got a dream to hear me
Like I got a different stroke, and I'm ƒucked in pennies
But the reality it hurts more than the truth
The b!tches you be ƒuckin on be ƒuckin me to
It's surf boo, The trust with niggaz with benz's and big trucks
Them MTV cribs, off the islands here
And y'all scared I can see it in yo' eyes
'Cause y'all don't want no more driver in yo' eyes
[Chorus]