*Bạn đang ở web phiên bản desktop. Quay lại phiên bản dành cho mobilex
Sorry, this content is currently not available in your country due to its copyright restriction.
You can choose other content. Thanks for your understanding.
Vui lòng đăng nhập trước khi thêm vào playlist!

Soạn: CAI [tên bài hát] gởi 8336 (3000đ) để được hướng dẫn làm nhạc chờ cho ĐTDĐ.
Thêm bài hát vào playlist thành công

Thêm bài hát này vào danh sách Playlist

Bài hát check this, dig that do ca sĩ T.i., Trae Tha Truth thuộc thể loại Au My Khac. Tìm loi bai hat check this, dig that - T.i., Trae Tha Truth ngay trên Nhaccuatui. Nghe bài hát Check This, Dig That chất lượng cao 320 kbps lossless miễn phí.
Ca khúc Check This, Dig That do ca sĩ T.I., Trae Tha Truth thể hiện, thuộc thể loại Âu Mỹ khác. Các bạn có thể nghe, download (tải nhạc) bài hát check this, dig that mp3, playlist/album, MV/Video check this, dig that miễn phí tại NhacCuaTui.com.

Lời bài hát: Check This, Dig That

Lời đăng bởi: ohyeah012

[Hook:]
I say now check this dig that, dig that, dig that
Hey, check this dig that, you know I be getting that
Money in them big stacks, you broke I can fix that, yeah
You broke I can fix that, hey, hey, hey
I say now check this dig that, dig that, dig that
Hey, check this dig that, you know I be getting that
Money in them big stacks, you broke I can fix that, yeah
Come and see me, I can fix that, yeah
Hey, hey, getting money

[Verse 1:]
I'm getting my hustle on and I'm rollin
Got whatever getting that paper,
Fresh out of prison, I'm glowing
Middle finger rated them haters
Get your chick before she gets stolen
One of my partner surely may take her
Send her back to you pussy all swollen
So and messed up just like her make up
Got an elephant mirror it's flawless
I remember all of y'all who was talkin
Got a good mind to run in your office
Swoop your ass in front of your bosses
My partner died in my anno
I'm responsible for his mama
His daughter too, bet you she can go whatever college she wanna
Still that rough bands in my bank roll, broke something I can't go
Bitch yellin out I'm the ***
I'm like tell me something I don't know
My broker cost in my stockses
Up 20% to my profits, inscreases even in my absence
So my attitude is up anxious
Contract all most inspired... make my contract big and ball ***
Got bitches on my side ***, and field already watchin
Just one more year of paper, then I'm back to blowin brocolli

[Hook]

[Verse 2:]
I'm the king of texas I put on
On the block, tryina put the whole hood on
Stay stip, when them other niggas steer wrong
Street sip, only thing a nigga still on
My niggas on dip from same sip like shook
Attitude *** they sippin good
Tell them I got a mill never gotta worry bout a thing
I represented the best I could
Stackin paper of rap, she get flipped and I'm back to the trap
Trap like... if you don't get that, the bitch will get slapped
Bitch I pop up, get this proper,.. same things I got shut up
I won't be stopped, by the way you niggas seen
Money getting big like look what I got up
You ain't seen that... drop, chain stay icy, bitch I stay hot
Yeah, I'm truth, that's what you lack
It's my time *** your plot
I got my team strong and my guns loaded
City mine, the whole hood voted
This murda bizness they know I showed it
Suicide, both doors flooded,
Touching dod, got that work, cod
They living free, you got a bfe
That talkin cool but ain't *** to me
I'll be damn if I go back, this sosa gang and you know that
We earn respect and you owe that
Get the middle finger like hold that!

[Hook]

[Verse 3:]
So many lanes, so much say,
But that's another topic for another day
They know face to face I clown nigga
Why you ain't talking *** now nigga
Don't try to death me up, you ain't down with us
When I'm anger bitch, don't I sound better?
Cause I'm so sincere, it's so severe
That you know through all that I persevere
I died along my hopes still... my ghost to fear
My rational is all... just smash the gas take full advantage
My patience short, my temper bad
So you will find me everywhere you ain't at...
Head to the bank with the chip we got
I hug your hoe she passin out
Before she hit the ground I'm mashin out
I'm bossin up and I'm stayind down
Got racks on racks just laying round

Bình luận

Đơn vị chủ quản: Công ty Cổ phần N C T

Chủ sở hữu website: Ông Nhan Thế Luân

Địa chỉ: Tòa nhà HAGL Safomec, 7/1 Thành Thái, P14, Q10, TP.HCM

Email: support@nct.vn - Tel: (028) 3868 7979

Giấy phép MXH số 499/GP-BTTTT do Bộ Thông Tin và Truyền thông cấp ngày 28/09/2015

Giấy Chứng nhận Đăng ký Kinh doanh số 0305535715 do Sở kế hoạch và Đầu tư thành phố Hồ Chí Minh cấp ngày 01/03/2008