*Bạn đang ở web phiên bản desktop. Quay lại phiên bản dành cho mobilex
Sorry, this content is currently not available in your country due to its copyright restriction.
You can choose other content. Thanks for your understanding.
Upload bởi:
Ca khúc Girls Go Crazy do ca sĩ R. Kelly, Baby thể hiện, thuộc thể loại R&B/Hip Hop/Rap. Các bạn có thể nghe, download (tải nhạc) bài hát girls go crazy mp3, playlist/album, MV/Video girls go crazy miễn phí tại NhacCuaTui.com.
Vui lòng đăng nhập trước khi thêm vào playlist!

Soạn: CAI [tên bài hát] gởi 8336 (3000đ) để được hướng dẫn làm nhạc chờ cho ĐTDĐ.
Thêm bài hát vào playlist thành công

Thêm bài hát này vào danh sách Playlist

Bài hát girls go crazy do ca sĩ R. Kelly, Baby thuộc thể loại R&b/hip Hop/rap. Tìm loi bai hat girls go crazy - R. Kelly, Baby ngay trên Nhaccuatui. Nghe bài hát Girls Go Crazy chất lượng cao 320 kbps lossless miễn phí.

Lời bài hát: Girls Go Crazy

Lời đăng bởi: nct.phongdq

There's alot of guys out there blamin' other cats for takin' they woman
Imma put it to you like this, I tell niggaz
"Hey, don't bring your woman to the club
Don't bring your main squeeze to the club, you what I'm sayin'?"
Unless your game is tight 'cuz if yo game ain't tight
And a nigga walk in and his game is tight
***, you *** around lose yo woman, you know what I'm sayin'?
If yo game ain't tight
Quit bringin' yo woman to these mutha***in' clubs dog
And blamin' other niggaz for takin' yo woman
Ain't nobody take yo woman no way
If yo woman chose sumbody else then *** yo game ain't tight
So quit runnin' around here bitchin' and tightin' up ya game
Yeah, okay, okay, Kells Stunna, Ghetto thriller
I smell ya boy, come on Kells Boy Pull up in the whip and the girls go crazy
Been to the club and the girls go crazy
A sip of hypnotic and the girls go crazy
Put the cut on and the girls go crazy Pull down the pants down and the girls go crazy
Roll it around and the girls go crazy
A stroke of the and the girls go crazy
All I wanna do is make the girls go crazy I ain't tryna brag but man I'm the coldest
Chics around me catch chills 'cuz I'm frozen
R and B queen top gun and I'm loaded
Everything you here in your jeep I wrote it If it ain't good life man I don't live it
If the raps hot then baby musta did it
Ain't no time fo playin' games yo
Gotta get this money and cop the Range Rov Get the new coupe put 'em on them 24's
And get a Hummer V Impala with the plenty Hoes Now holla when you see me on ya block
Surround the Lex' when you see me on the block
Ladies dance like a party on yo block
And we got the whole industry on lock Man I tell you this chic is sumthin'
Movin' azz like she a snake or sumthin'
Man ya'll ain't even gotta pay me
'Cuz for free Imma drive her crazy Pull up in the whip and the girls go crazy
Been to the club and the girls go crazy
A sip of hypnotic and the girls go crazy
Put the cut on and the girls go crazy Pull down the pants down and the girls go crazy
Roll it around and the girls go crazy
A stroke of the and the girls go crazy
All I wanna do is make the girls go crazy I ain't got nuthin' but money out the azz hole
Big money big stuntin' how the game go
New Benz, new Hummer with the tag low
Shake your body get them dollars off the dance flo' I'm in the club and I'm puffin' on Haze
Me and Kelly wit' a whole lotta ladies
I got cash that's a whole lotta gravy?
I'm on ya azz if you ever try to play me Niggaz think they ballin' spend a hundred on a jeep
Millionaire nigga spent a hundred on they teeth
Turn back around and spend a hundred on a freak
Jewel game up spend a hundred on a piece It's a fantasy, what they callin' yachts
Big cribs Miama, my yard is blocked
Mean cash on the floor it's all from rocks
Ya'll don't understand D boys are hot Pull up in the whip and the girls go crazy
Been to the club and the girls go crazy
A sip of hypnotic and the girls go crazy
Put the cut on and the girls go crazy Pull down the pants down and the girls go crazy
Roll it around and the girls go crazy
A stroke of the and the girls go crazy
All I wanna do is make the girls go crazy Yo baby, you don't the blue Kool-Aid got a nigga tipsy
Twins feelin' on me man like they tryna frisk me
What am I to do? Lay 'em both down and make 'em go, ooh
Bass pumpin', spree wells, who's that rollin' up? It's Kells And girl if you feel like me
You wanna have sex on the 1st day like me?
You can climb in the whip, spend lots of chips
Hit the beach wanna skinny dip like me Hey Kel', they lovin' you and me
Hypnotic and E got her grittin' up teeth
*** that let a freak be a freak
Pop one Pop two drinkin' Hennesy Mama need some mens, got her work cut out for you
Momma need a Benz, got a roof cut out for you
Kinda short up on yo rent, got a whole new house for you
And don't worry what I spend, let the freak come out of you Pull up in the whip and the girls go crazy
Been to the club and the girls go crazy
A sip of hypnotic and the girls go crazy
Put the cut on and the girls go crazy Pull down the pants down and the girls go crazy
Roll it around and the girls go crazy
A stroke of the and the girls go crazy
All I wanna do is make the girls go crazy Get bent till the early morn we gon'
Get high till the early morn we gon'
26 till the early morn wit' a
Get a hotel till the early morn we gon' Hit chics till the early morn we got
Hangovers in the early morn
Ride out in the early morn
'Cuz the party don't stop till the early morn Kells Birdman
TP3 ya'll
Reloaded

Bình luận

Đơn vị chủ quản: Công ty Cổ phần NCT

Địa chỉ: Tòa nhà HAGL Safomec, 7/1 Thành Thái, P14, Q10, TP.HCM

Người chịu trách nhiệm nội dung: Ông Nhan Thế Luân - Email: support@nct.vn - Tel: (08) 3868 7979

Giấy phép MXH số 499/GP-BTTTT do Bộ Thông Tin và Truyền thông cấp ngày 28/09/2015